پاردیکس

پاردیکس
world of game@جهان بازی 
قالب وبلاگ

توضیح کلی
این شغل که در Patch 3.0.2 به بازی اضافه شد به شما این امکان رو میده تا Spell ها و قابلیت های Hero های بازیکنان دیگر و حتی Hero خودتون رو ارتقا بدید. به عنوان مثال ارتقا قابلیت Backstab یک Rogue برای وارد کردن Damage بیشتر به دشمنانی که Stunned یا همون گیج شدن. یا ارتقا قابلیت Circle of Healing برای یک Priest تا بتونه 1 نفر بیشتر رو Heal بده.
بعد از فراگیری این شغل شما به Scribes معروف میشید، Scribe ها همچنین توانایی این رو دارن تا اجازه بدن Enchanter ها ساخته های خودشون رو برای فروش بذارن. یعنی شما میتونید به یک Enchanter کمک کنید تا Enchantment های خودش رو یا در Auction House برای فروش بذاره یا به یکی از دوستانش بفرسته. همچنین Scribe ها میتونن با ساختن آیتم هایی نظیر Scroll of Strengthکه قبلا فقط از طریق خرید یا Drop به دست می اومد به دیگران کمک کنن.

در مجموع Inscription برای دیگران و برای خود فرد بسیار شغل مفیدی هست و با آیتم ها و Enhancement هایی که ارائه میده میتونه یکی از مفید ترین شغل ها در Guild و برای دوستانتون باشه.
این شغل با هر Hero و هر Class قابل Train زدن هست و محدودیتی از این لحاظ نداره.

Train زدن شغل
برای تبدیل شدن به یک Scribe شما میتونید طبق معمول به یکی از شهر های اصلی خودتون برید و به دنبال Trainer این Profession بگردید. در Azeroth بازیکنان Horde و Alliance میتونن از گارد ها مکان Inscription Trainer رو جویا بشن، و در Outland گروه Horde ها میتونن به Neferatti در Thrallmar رجوع کنن و Alliance ها نیز میتونن برای Train زدن این Profession در Outland به Michael Schwan در Honor Hold سر بزنند تا هنر این شغل رو فرا بگیرن.
Scribe ها همیشه باید به Trainer خودشون سر بزنن تا در هنر این شغل هر چه بهتر سیر صعودی رو طی کنن. وقتی به اندازه ی کافی از این هنر فرا گرفتید، Trainer به شما خواهد گفت تا برای فراگرفتن هنر بیشتر به کجا مراجعه کنید و چه کاری انجام دهید. و در آخر وقتی به عنوان یک Scribe شروع به کار می کنید، هیچوقت نباید خریدن Virtuoso Inking Set رو از Inscription Goods Vendor فراموش کنید، چون بدون موجود بودن این Item در Inventory یک Scribe هیچ پیشرفتی صورت نخواهد گرفت.

تمرین کردن هنر Inscription

وقتی یک Scribe راه خودش رو برای یادگیری این شغل انتخاب کرد، مطابق معمول تمام شغل ها باید سراغ Material هایی که برای ساختن Scroll ، Glyph ، Vellum و آیتم ها نیاز هست برود. معمول ترین لوازم لازم برای این کار Parchment ها یا کاغذ های پوستی هستن که میتونید از Inscription Goods Vendor خریداری کنید، Pigment ها یا همان رنگدانه ها که از طریق کوبیدن گیاهان یا همان Herb به دست میاد. کوبیدن گیاهان یا همان Milling یک تخصص برای این شغل هست، چیزی شبیه Prospecting برای شغل Jewelcrafting. برای ساختن Pigment ها یک Scribe پنج Herb رو توسط این تخصص، Mill می کنه. بنابراین میشه گفت Herbalism شغل مکمل این شغل است، تا Scribe ها برای ساختن Pigment های خود دچار دردسر نشن.
برای بدست آوردن Pigment مورد نظر خود یا میتونید از صفحه ی Profession این شغل استفاده کنید یا میتونید به جدول زیر مراجعه کنید. بنابراین برای ساخت Pigment مورد نظر حتما باید گیاه یا همان Herb مخصوص رو Mill کنید تا Pigment بدست بیاد.
برخی از Pigment های قابل ساخت و Skill مورد نیاز برای ساختن آن در زیر نشان داده شده :

Herb هایی که در مقابل اونها کلمه کمیاب نوشته شده شانس نسبتا زیادی برای تولید Pigment های Rare یا کمیاب دارن که در بازی با رنگ سبز نشان داده میشوند و قاعدتا کمیاب هستن.
یک Scribe تا زمانی که کاغذ پوستی یا Parchment ها ، لوازم لازم و جوهر مورد نیاز رو داشته باشه میتونه توسط دستور های بالا Glyph هایی که بلد هست رو روی Parchment ها بنویسه (بعد ها به طور مفصل در مورد Glyph ها و جزئیات اون صحبت خواهم کرد).
آیتم های به دست آمده رو میشه مستقیما برای فروش در Auction House قرار داد یا برای دوستان فرستاد یا به صفحه ی Glyph خود بازیکن اضافه کرد. Glyph هایی که شما به Spell های خودتون اضافه می کنید تقریبا مشابه کاری است که Blacksmith کار ها با اضافه کردن Weightstone ها و Sharpening Stone ها به اسلحه اضافه میکنن.
The Lexicon of Power
شما این کتاب افسانه ای رو کنار Inscription Trainer می یابید. همچنین میتونید از گارد ها مکان این کتاب رو سوال کنید. هر زمان یک بازیکن بخواد یکی از Glyph های خود رو Inscribe بکنه، چه خودش ساخته باشه و چه از کسی گرفته باشه یا خریده باشه، باید کنار این کتاب افسانه ای باشه تا بتونه به صفحه Glyph خودش چیزی Inscribe کنه.
کار کلی Inscribe کردن یک Spell در صفحه ی Glyph مشابه اضافه کردن یک Sharpening Stone در صفحه ی Character شماست.
و قابل ذکر است که Insribe هم مثل اضافه کردن Gem به آیتم ها قابل جدا شدن نیست، اما میتوان بر روی آن امکان جدیدی Inscribe کرد. مثل Gem که میتوان یک Socket به آیتم اضافه کرد و بعد ها Socket دیگری روی آن قرار داد اما Socket قبلی از بین خواهد رفت.
Glyph ها (Major و Minor)
وقتی یک Scribe توانست Pigment های خودش رو بدست بیاره، با Pigment ها Ink ها یا جوهر های لازم رو ساخت و Parchment های لازم رو هم تهیه کرد میتونه کار تمرین شغلش رو با ساخت Scroll و Glyph آغاز بکنه. هر چند، قبل از اینکه یک Scribe بخواد Glyph های ساخته شده خودش رو توی صفحه ی Glyph خودش یا دوستش اضافه کنه، می بایست کمی بیشتر در مورد Glyph ها، خاصیت آنها و مراحل و شرایط لازم برای استفاده از آنها رو یاد بگیره.


تصویری که در عکس بالا میبینید صفحه ی Glyph هست، میتونید با فشار دادن دکمه ی P که Spellbook شما را باز می کند به این صفحه مراجعه کنید. همونطور که در عکس هم مشخص شده برای آزاد کردن Glyph های مختلف شما به Level مشخصی نیاز هست. در مرحله یا همان Level 15 شما به 2 عدد Glyph دست پیدا می کنید. یک Minor Glyph و یک Major Glyph. یعنی در مرحله 15 شما میتونید یک Major Glyph و یک Minor Glyph به Hero خودتون اضافه کنید. در Level 30 بازیکن دومین Major Glyph خودش رو آزاد می کنه. در Level های 50 و 70 بازیکن به 2 تا Minor Glyph دیگر خود دست پیدا خواهد کرد، و در نهایت در Level 80 آخرین Major Glyph آزاد خواهد شد.
اما این دو نوع Glyph چیست و چه خاصیت هایی دارد؟

Major Glyphs

اصولا این نوع Glyph بر روی میزان مصرف Mana، میزان Cooldown، مقدار زمان یک Spell تاثیر دارد و یا در اضافه کردن یک قابلیت جدید به Spell ها کمک می کند. این نوع Glyph ها علاوه بر نیاز به Skill بالاتر Inscription ، بسته به Level آنها به جوهر های کمیاب و Parchment های گران قیمت نیز نیازمند هستند.

Minor Glyphs

Scribe ها یک تخصص به اسم Minor Inscription Research دارند که در هر روز فقط یک بار می توانند از آن استفاده کنند، که این تخصص به طور شانسی یک Minor Glyph تولید می کند. همانند کاری که Alchemy کار ها در ساختن Potion ها ، Elixir ها و انجام Transmute ها برای یافتن راه های بیشتر در شغل خود انجام می دهند، Scribe ها برای یافتن Minor Glyph از Minor Inscription Research بهره می برند. Minor Glyph نیز میتواند در کم کردن میزان Mana یا Energy یک Spell و یا اضافه کردن یک قابلیت به Spell کمک کند اما در مقیاس بسیار پایین تری نسبت به Major Glyph. در حال حاضر (یعنی تا آخرین Patch موجود) تنها راه به دست آوردن Minor Glyph همان Minor Inscription Research هست. البته برای گیاهان Northrend هم Inscription Research جداگانه ای وجود دارد.

Card ، Vellum و سایر لوازم
در حالی که بهترین حرفه ی یک Scribe ساختن Glyph های مختلف هست، بدون شک ساختن Vellum ها کمک شایانی به Enchanter ها می کند. Vellum ها به Enchanter این امکان را می دهد تا Enchantment های Armor یا Weapon خودش رو روی Vellum ها نوشته و برای فروش یا مبادله با دوستان استفاده کنه. دیگر بازیکنان ساعت ها به دنبال Enchanter نمیگردند تا بر روی آیتم های اونها Mongoose قرار بده، کافیست سری به Auction House زده یا از دوستانتون تقاضا کنید برای شما Vellum مخصوص را بفرستند. و Enchanter ها نیز دیگر برای فروش Enchantment های خود ساعت ها منتظر کسی نخواهند ماند تا به Enchant نیاز پیدا کند، برای فروش Enchantment های خود دیگر نیازی به حضور فیزیکی در بازی ندارند. تمامی بازیکن ها از وجود Vellum سود خواهند برد.

همچنین آخرین چیزی که یک Scribe میتواند تولید کند، کارت های Darkmoon Faire است. این کارت ها به خود Scribe یا دوستان او به طور شانسی یک هدیه می دهد. بعد از گرفتن قطعات کامل این کارت ها و انجام Quest مخصوص این کارت شما یک جایزه دریافت خواهید کرد.

کسانی که میتونید از اونها این شغل رو فرا بگیرید

برای یادگیری این شغل تا Skill 300 به یکی از این Trainer ها مراجعه کنید

* Feyden Darkin در Darnassus
* Jo'mah در Orgrimmar
* Elise Brightletter در Ironforge
* Poshken Hardbinder در Thunder Bluff
* Catarina Stanford در Stormwind
* Margaux Parchley در Undercity
* Thoth در The Exodar
* Zantasia در Silvermoon City

برای یادگیری Master Inscription تا Skill 375 به Trainer خود در Outland مراجعه کنید

* Horde ها برای یادگیری به Neferatti در Thrallmar واقع در Hellfire Peninsula مراجعه کنند.
* Alliance ها برای یادگیری به Michael Schawn در Honor Hold واقع در Hellfire Peninsula مراجعه کنند.


برای یادگیری Grand Master Inscription نیز باید به Northrend مراجعه کنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 18 آذر 1390برچسب:, ] [ 14:14 ] [ اسپارو ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ پاردیکس خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پاردیکس و آدرس pardeks.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 3650
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->